Pjevač Adil Maksutović dao je svoj sud o filmu Nedelja, o njegovom pokojnom tastu Džeju Ramadanovskom i tom prilikom izrekao žestoke kritike.

Naime, iako do sada nije želio da govori o filmu i detaljima, sada je otkrio neke stvari koje mu se uopšte ne dopadaju.

Kako je Džejev zet naveo, film uopšte nije rađen po istinitim događajima, te su iskorišćene neke porodične veze i time je oskrnavljena slika o porodici i samoj muzičkoj legendi – Džeju.

– Ne mogu da pričam previše o tome, pogotovo ne želim da pričam u ime njegove porodice. Ono što je sveopšti utisak svih ljudi koji su ga poznavali jeste da to nije bio on. Nije tu samo stvar da li neko liči na Džeja, Husa je stvarno bio fantastičan i čak je zaličio na Džeja, potrudio se da bude što verniji, niko to ne osporava. Ali, cijela vizura filma i ugao posmatranja glavnog lika je pogrešna, po našem mišljenju – započeo je Adil.

Smatra da je porodica oskrnavljena


Kako je dalje istakao, iskorišćene su stvari koje nisu tačne, te da ljudi koji su radili na filmu nisu ispali korektni prema porodici.
– Džej nikad nije bio narator neke priče, uvijek je bio glavna uloga. Nije bitno da li je sad u ovoj sobi predsjednik države ili neki najveći kriminalac ili poznati glumac, on je bio taj koji je bio najharizmatičniji. Pogotovo kada pričamo o vremenu kada je bio mlad i pun energije, ta 1991. i Tašmajdan... Sad ugao gledanja na cijeli taj film i cijeli taj period odrastanja, djetinjstva... Mislimo da je to najveći promašaj uz te neke druge tehničke momente, komentarisanje dorćolskog akcenta – objasnio je Maksutović.

– Najveći fejl je u tome da on nije bio taj lik. Sve što su Ana i Marija obećale da će učiniti i da će podržati film i promociju, one su ispunile, ali s druge strane mogu da kažem da nisu bile najkorektnije mnoge stvari. U krajnjem slučaju, gleda onaj gore sve – naveo je pjevač.

Akcenat prebačen sa Džeja na kriminal


Iako su Marija i Ana, Džejeve kćerke, dobile ugrubi scenario, Adil smatra da je porodica oskrnavljena i da je potpuno zbačen akcenat sa Džeja na kriminal.

– Njih dvije su dobile scenario neki na uvid, koji je bio ugrubo o čemu film govori i da će to biti o nekoj njegovoj ranoj mladosti i periodu do tog velikog koncerta. Međutim, kada se realizovalo to, gledali smo neki film ne o Džeju, nego o nekom njegovom bratu, o odrastanju u Domu, o majci koja ga je odbacila, a to sve nije istina. To je opet skrnavljenje porodice, porodičnih veza, previše neke umjetničke slobode o nečemu što je autobiografija jedne javne ličnosti – govorio je Adil.

– Svi znaju da je bio šibicar, da je odrastao u Domu, ali dajte neku drugu stranu. Dajte da vidimo kako je nastala pjesma „Nedelja“, daj da vidimo kako je njega Futa producirao u studiju... Ima mnogo netačnih informacija, npr. u filmu se prikazuje da je Džamba poginuo 1991. godine – to nije istina, on je čovjek bio na koncertu, nestao je 1992. godine. To je već igranje malo i sa Džambinim nasljednicama, pa možda neko s knedlom u grlu gleda kako mu betoniraju tatu. To su stvari koje su degutantne potpuno i niko to nije očekivao. Možda će to nazvati umjetničkom slobodom, ali to nije sloboda, to je izmišljotina. To nije bio naš dogovor – tvrdi zet pokojnog Džeja.

Za sam kraj, Adil tvrdi da ni Ana ni Marija nisu pozvane da pogledaju film prije premijere, što je bio i jedan od načelnih dogovora.

– Ne, niko ih nije pozvao iako je bio dogovor da pogledaju taj rez – zaključio je Adil za „Svetski radio“.