DOKLE VIŠE?! KUPCE ZAKIDA KAKO KO STIGNE: Na policama jedna, na računu druga cijena! Ovako treba da reagujete
Iako nas svakodnevno potresaju poskupljenja i primorani smo na obilazak velikog broja trgovina da bismo kupili osnovne životne namirnice bar po cijeni od juče, potrošače prilikom kupovine dočekuju i druge neprilike i obmane.
Cijene na policima i na kasi prilikom plaćanja proizvoda često nisu iste.
– Nije ovo ništa novo, reći će mnogi, ali zbog velikog broja potrošača koji nam javljaju da su svaki put neprijatno iznenađeni ponašanjem trgovaca kada se nađu u situaciji da prigovore na cijenu koja je različita i svaki put je znatno viša cijena na kasi, želimo još jednom da sve upozorimo kako treba da odreaguju – navode u Udruženju za zaštitu potrošača „DON“.
Rečenica „to sigurno koleginica nije stigla promijeniti cijene, znate, nas je malo“ postala je naša svakodnevica, ali i rečenica kojom se u najmanju ruku obmanjuje potrošač.
– Ukoliko se nađete u ovakvoj situaciji, Vaše pravo je da proizvod platite po cijeni koju ste pronašli na polici, a u slučaju bilo kakve neprijatnosti, upišite problem u Knjigu reklamacija, pozovite Udruženje potrošača ili pozovite tržišnu inspekciju. Samo našom pravovremenom reakcijom možemo sati u kraj trgovcima koji nas u ovako teškim vremenima obmanjuju sa cijenama – rekli su u Udruženju.