Nakon što se u medijama spekulisalo da će "Ferrari" kasniti ili čak otkazati svoj drugi električni model zbog "nikakve potražnje", oglasili su se iz kompanije.
Reuters je nedavno objavio da je taj projekt već dvaput odgođen zbog "nikakve potražnje", ali su iz Ferrarija poručili: "drugi električni model službeno – ne postoji", piše Jutarnji.
Glavni izvršni direktor "Ferrarija" Benedetto Vigna bio je jasan tokom prezentacije rezultata za drugo tromjesečje 2025. godine.
-Nikada nismo govorili o drugom ili trećem električnom automobilu. Ukratko, nema kašnjenja jer nema proizvoda o kojem se priča. Sve izvan zvaničnih izjava ostaje u zoni spekulacija.
Za sada se zna samo da će "prvi električni Ferrari" biti otkriven u etapama. Tehnološko srce vozila vidjet ćemo ove jeseni, a kompletni dizajn tek krajem 2026. godine. Nema govora o SUV-u, iako su prototipovi dosad koristili karoseriju Maseratija Levante, što bi moglo značiti da je riječ o GT modelu.
Vigna je otkrio da je nedavno sam isprobao prototip na stazi i izrazio veliko zadovoljstvo postignutim.
-Nema ni jednog sata kašnjenja - tvrdi čelnik kompanije.
Ipak, cijena će, prema navodima iz industrije, biti u skladu s ekskluzivnošću: više od 500.000 evra.
Ferrarijev strateški plan ostaje nepromijenjen: do 2030. godine, 40 odsto godišnje proizvodnje trebala bi činiti električna vozila, još 40 odsto hibridi, a preostalih 20 automobili s isključivo motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. V12 ostaje živ u modelima poput Purosanguea i 12Cilindri, dokle god zakoni i propisi to dopuštaju.
Poređenje radi, konkurentski Lamborghini pomjerio je lansiranje svog EV modela Lanzador na 2029. godinu, a mnoge luksuzne marke – poput Koenigsegga, Paganija ili čak Rimca – priznaju da njihovi kupci sve manje žele električne automobile.
"Nevera" jeste oborila brojne rekorde, ali tržišni odjek ostao je slab.
(Jutarnji)