Rusi prilikom šopinga najviše vole popuste i kupone za sniženja, pokazala je najnovija studija sprovedena u Rusiji.
Kako je anketa otkrila, Rusi najviše vole da kupuju odjeću i cipele, a zatim slijede elektronika, aksesoari, čokolade i nakit.
Studija navodi i da je primjetno interesovanje za kozmetičke preparate, uređaje za domaćinstvo, knjige, sportsku opremu.
Svaka peta anketirana osoba izjasnila se da su joj to najprijatniji trenuci u kupovini, odnosno 20 odsto ispitanika, piše Tanjug.
Anketa je pokazala da je za 17 odsto kupaca omiljeni trenutak kada stigne notifikacija da je neki kupljeni proizvod spreman za preuzimanje ili će ga kurir dostaviti, prenosi agencija Ria Novosti.
Istraživanje, koje su sproveli firma AliExpress CIS i agencija Pozišen, pokazalo je takođe da 14 odsto anketiranih najviše voli da poruči nešto putem onlajn narudžbine.
Za deset odsto ispitanika, najprijatniji trenutak je takođe vezan za onlajn kupovinu i to je nofitikacija da je neki proizvod koji žele raspoloživ na stanju, ili da mu je cijena snižena.
Trećina anketiranih smatra da ih šoping čini srećnijim, a sličan procenat njih ne misli tako.
Gotovo polovina učesnika ankete više voli da u kupovinu ide sama, kako im ništa ne bi odvraćalo pažnju dok biraju robu.
Svaka treća anketirana osoba kupuje zajedno sa svojim partnerom ili partnerkom, a svaka šesta u društvu prijatelja.