SVE JE MARKETING Epl uvodi više oglasa u aplikacije
Epl će na predinstaliranim aplikacijama na iOS-u, iPadOS-u i MacOS-u uvesti više oglasa te tako stvoriti novi izvor zarade.
Kako navodi Bloombergov reporter Mark Gurman, kompanija već interno testira novi oglasni model u svojoj Maps aplikaciji, koji prikazuje preporuke temeljene na pretraživanju korisnika.
Inače, Epl već prikazuje oglase u App Store, News i Stocks aplikacijama, kao i na TV+ platformi.
Developeri tako mogu platiti Eplu da se njihova aplikacija prikazuje na određenim stranicama u App Storeu, a kako ističe Gurman, isti će se princip primjenjivati i na oglase u Mapsu, javlja Bug. Drugim riječima, ukoliko restoran plati određen iznos novca, utoliko će se prikazivati korisnicima pri vrhu rezultata pretraživanja.
Osim u Mapsu, Gurman vjeruje da bi Epl mogao uvesti oglase i u Podcasts te Books. Uz to, dodaje i kako će kompanija proširiti oglase u ostale odjeljke App Storea, o čemu se „šuška“ još od prošlog mjeseca.
Podsjetimo, Epl je po prvi put doveo oglase na svoju trgovinu aplikacija još 2016. godine, što mnogi korisnici tada nisu pozdravili.