Prema posljednjim objavljenim izvještajima, brend poznat po minđušama, pirsinzima i dodacima za tinejdžere imao je oko 250 prodavnica i 800 zaposlenih u Francuskoj početkom 2024. godine.
U Francuskoj su tokom proteklih godinu i po dana, kao i "Klers", mnogi drugi brendovi dodataka i gotove odjeće stavljeni pod stečaj, uključujući i tinejdžerski brend "Dženifer" krajem aprila, koji je zatim pronašao kupca, čime je spašeno 350 od 1.000 ugroženih radnih mjesta.
Mnogi francuski brendovi posebno pate od konkurencije veoma jeftinih azijskih sajtova, poput "Šejna" i "Temua", prenosi B92.
Kako je saopšteno, i matična kompanija brenda u Sjedinjenim Američkim Državama takođe je u teškoćama, a prema Blumbergu, američki "Klers" se sprema da podnese zahtjev za zaštitu od bankrota, zbog uticaja carina koje je uvela administracija bivšeg američkog predsjednika Donalda Trampa na proizvode proizvedene u Kini, koje "Klers" u velikoj mjeri koristi.
Advokat je kazao da je Privredni sud u Parizu otvorio postupak stečaja 24. jula, sa šestomjesečnim periodom posmatranja, na kraju kog će biti odlučeno da li je moguć plan nastavka rada sa potencijalnim kupcem, ili će biti naložena prinudna likvidacija, što bi značilo potpuni prestanak aktivnosti.