Rođen i odrastao u Njemačkoj, gdje je radio kao finansijski savjetnik i doktorirao ekonomiju, vratio se u Srbiju i započeo posao na imanju svojih predaka.

U selu Crkvine kod Mladenovca izgradio je savremeni pogon za preradu voća i pokrenuo proizvodnju zdrave alternative grickalicama – čipsa od jabuke, napravljenog isključivo od domaćih plodova.

Vratio se korijenima – sa znanjem i emocijom


Aleksandar je godinama osjećao emocionalnu povezanost sa Srbijom, zahvaljujući pričama svog oca i baki koja mu je usađivala ljubav prema zavičaju. Iako nikada nije živio u Srbiji, često ju je posjećivao, sve dok nije odlučio da uloži i srce i kapital.

Prepoznao je potencijal u voćnom čipsu, proizvodu koji objedinjuje zdravlje, prirodan ukus i jednostavnost. Posebno su ga privukle srpske jabuke – zbog svoje slatkoće i hrskavosti.

Uložio 750.000 evra i okupio tim saradnika


Uprkos savjetima da ne napušta sigurnu karijeru u Njemačkoj, Aleksandar nije oklevao. U realizaciju ideje uključio je grupu investitora – svojih klijenata i prijatelja – i zajedno su uložili oko 750.000 evra u moderni pogon.

Iako je morao da se nosi sa birokratskim izazovima, motivacija i vjera u projekat bili su jači. Danas njegov pogon zapošljava lokalne ljude i postaje prepoznatljiv po kvalitetu.

Znanje, rad i lojalnost – temelj uspjeha


Aleksandar ima tri fakultetske diplome, stručne publikacije i više od 20 godina iskustva, ali vjeruje da je ključ uspjeha jednostavan: predan rad i lojalnost.
„U poslu, kao i u životu, najviše cijenim trud i posvećenost. Iza svakog uspjeha stoji rad – ne sreća“, ističe on.

Dodaje da su ga i loša iskustva s ljudima naučila da prepozna prave saradnike – one koji su vremenom iznijeli projekat i pokazali da u Srbiji itekako ima potencijala, piše Kurir.

Srbija kao zemlja prilika – ali za hrabre i vrijedne


Aleksandar vjeruje da Srbija može biti zemlja šansi, ali samo za one koji su spremni da se bore i grade. Spojio je znanje stečeno na Zapadu i ljubav prema zemlji svojih predaka – i napravio proizvod koji ima i srce i tržišni potencijal.