Dizajneri predviđaju da će tokom narednih 12 mjeseci boja "topli eukaliptus" biti dominatna priuređenju doma, ali i na društvenim mrežama.

Inspirisana prirodom i uspomenama iz prošlosti, ova nijansa donosi smirenost, udobnost i bezvremenski stil u svaki prostor, piše Telegraf.

Poslije detaljne analize podataka koji uključuju ponašanje potrošača i trendove u opremanju prostora, otkriveno je da je pobjednička boja 'topli eukaliptus', nježna nijansa zelene.

"Valspar", jedan od najpoznatijih svjetskih proizvođača boja i kreatora trendova je u saopštenju naveo  'topli eukaliptus' odražava zajedničku potrebu za smirenim i održivim dizajnom, koji se lako prilagođava promjenljivom ritmu života - kako u stambenim, tako i u poslovnim prostorima.

- Topli eukaliptus nije samo lijepa nijansa zelene, to je izraz utjehe koju tražimo u svojim domovima. Njegove tople podtonove stvaraju trajnu i prijatnu atmosferu, nadahnutu prirodom i prepoznatljivom estetikom retro dizajna. Ovo je boja koja inspiriše obnovu i održivost - izjavila je direktorka za marketinške boje u kompaniji "Valspar" Su Kim.

Prema riječima Kim, na izbor boje godine značajno je uticao vidljiv rast popularnosti nijansi zelene, što se jasno pokazalo u bazi podataka brenda, ali i kroz zapažanja trgovaca i stručnjaka za boje.
- Okružuje vas gdje god da živite, bliska je i poznata. Potrebni su nam stabilnost i spokoj - navodi se u saopštenju.

Nostalgija je, takođe, već duže vreijme važan trend. Osvrćemo se unazad kako bismo planirali budućnost.
- Željeli smo da naglasimo tradicionalniji, naslijedni pristup kroz žalfijastu nijansu i tople podtonove. Cilj nam je bio da istaknemo elemente koji se vezuju za uspomene i porodično naslijeđe. Sama boja je svojevrsna proslava tog nostalgičnog osjećaja - rečeno je u saopštenju.

(Telegraf)