Ovaj "kafić smrti" omogućava gostima da legnu u kovčeg na nekoliko minuta, podstičući razmišljanje o prolaznosti života. Za ovu simboličnu gestu, posjetioci dobijaju popust na piće. Cilj je da se kroz suočavanje sa smrću podstakne dublje razumijevanje života i vrijednosti svakog trenutka.
Vlasnik kafića, profesor i istraživač Veeranut Rojanaprapa, vjeruje da svijest o smrti može smanjiti pohlepu i bes, promovišući saosjećanje i moralnu odgovornost. Ova praksa se oslanja na budistički koncept prolaznosti i samilosti, podsjećajući posjetioce na važnost svakodnevnog razmišljanja o životu i smrti.
Kafić takođe ima za cilj da pomogne mladima da se odvoje od tehnologije i razmisle o svojim životnim ciljevima. Ležanje u kovčegu, čak i na kratko, može izazvati introspektivne misli i podstaći promjene u ponašanju.
Iako je koncept izazvao različite reakcije u zajednici, mnogi smatraju da ovakva iskustva mogu imati pozitivan uticaj na lični razvoj i društvenu svijest, prenosi Pink.