Ono što je trebalo da bude bezbrižan porodični odmor u Hurgadi za Sandru N. iz Srbije pretvorilo se u mučnu borbu s bolničkim osobljem i neprijatnostima koje nikada neće zaboraviti. Umjesto pomoći i razumijevanja, suočila se s nehumanim tretmanom i astronomskim računom.
Planirani odmor na obalama Crvenog mora prerastao je u noćnu moru za Sandru N, turisticu iz Srbije, koja je tokom boravka u egipatskom ljetovalištu prošla kroz niz neprijatnosti nakon što su se njen suprug i sin razboljeli.
U emotivnoj i uznemirujućoj ispovijesti koju je podijelila na Fejsbuk stranici Egipat – info, Sandra je opisala niz nehumanih i nelogičnih postupaka osoblja jedne lokalne bolnice, koji su nju i njenu porodicu ostavili zatečenima, uplašenima i – što je najgore – bez osjećaja sigurnosti u stranoj zemlji.
„Ne mogu da prećutim ono što nam se dogodilo. Želim da upozorim sve koji planiraju put u Egipat – ako imate bilo kakav zdravstveni problem, molim vas da najprije pokušate da potražite pomoć u apoteci, umjesto da završite u njihovoj, kako je ja zovem, lopovskoj bolnici“, započela je Sandra svoju ispovijest.
Problemi su počeli kada je njen suprug dobio jaku upalu uha, a ubrzo se i njihov sin razbolio od stomačnog virusa. U namjeri da potraže pomoć, obratili su se klinici koja se nalazila u sklopu hotela.
„Na prijemu nas je dočekao muškarac koji se nije ni potrudio da ih pogleda ili pregleda – jednostavno nas je odmah poslao u bolnicu. Bez ikakvih dodatnih informacija, pozvali su taksi i poslali nas u ustanovu udaljenu 12 kilometara od hotela“, objasnila je Sandra.
Po dolasku u bolnicu, njenom mužu i sinu dali su po dvije infuzije, ali ono što ih je posebno uznemirilo bilo je to što im niko nije ponudio pravi obrok, iako su sa sobom imali i stariju kćerku, za koju nisu imali gdje da je ostave.
„Dobili smo samo suhu kiflu i čašu vode – za bolesnike i dijete koje je satima čekalo s nama“, navodi ona.
Da stvar bude još gora, nisu imali ni osnovne higijenske uslove.
„U toaletima nije bilo ni toalet papira. Sutradan su insistirali da ostanemo kako bismo primili još infuzija, ali smo kategorički odbili i zahtijevali da se vratimo u hotel.“
Međutim, pravi šok uslijedio je kada su im ispostavili račun – nevjerovatnih 1.300 eura za četiri infuzije. „Nisu nam dozvoljavali da napustimo bolnicu dok ne potvrdimo da će osiguranje pokriti troškove. Bukvalno su nas držali kao taoce, a u jednom trenutku su prijetili da će pozvati policiju“, ispričala je Sandra.
Zamolila je osoblje da bar nju i dijete puste nazad u hotel, jer nisu poznavali ni jezik ni grad, ali nailazila je na zid. Tek nakon brojnih rasprava, bolničko osoblje pristalo je da ih pusti – pod uslovom da se njen muž vrati u bolnicu uvečer u 20 sati na dalji „razgovor“.
Na kraju, osiguranje je potvrdilo da će pokriti troškove. Međutim, dodatni šok uslijedio je kada je Sandra saznala da jedna infuzija u lokalnoj apoteci košta svega pet eura, što znači da je bolnica naplatila više od 60 puta veću cijenu za osnovnu zdravstvenu uslugu.
„Osjećali smo se poniženo, izigrano, kao da smo u nekom lošem filmu. Ovo iskustvo neću zaboraviti dok sam živa. Apelujem na sve koji ljetuju u Hurgadi – zaobiđite tu bolnicu u širokom luku ako ne želite da prođete kroz isti pakao kroz koji smo mi prošli“, zaključila je Sandra.
(Stil Kurir)