RUKOMETNI GIGANT iz Banjaluke dobio podršku!
Rukometni klub Borac dobio je pojačanje. Naredne tri godine uz banjalučkog sportskog velikana će biti brend Jelen pivo.
Kompanija Molson Coors je godinama sponzor brojnih sportskih klubova i sportskih manifestacija širom Republike Srpske, tako i Bosne i Hercegovine, a novi ugovor sa RK Borac je još jedna u nizu uspješnih saradnji.
Trogodišnji ugovor su danas ozvaničili Vladimir Rosić, marketing menadžer kompanije „Molson Coors“ za Bosnu i Hercegovinu i direktor RK Borac, Vladimir Branković.
– Izuzetno sam ponosan i velika nam je čast što smo dogovorili dugogodišnju saradnju sa RK Borac M:tel, jer je to jedan od najpoznatijih sportskih kolektiva i veliki brend na ovim prostorima. Vjerujem da ćemo kroz našu saradnju i partnerstvo imati još bolje rezultate na obostrano zadovoljstvo. RK Borac M:tel je klub sa bogatom istorijom i tradicijom, sjajnim rezultatima i kao veliki brend je očekivano da velike i uspješne kompanije i brendovi budu tu još jedna dodatna podrška i vjetar u leđa, jer znamo da je Borac simbol grada na Vrbasu. Kroz naše zajedničke aktivnosti će ova podrška biti svakako još značajnija i veća, a samim tim i sportski rezultati i uspjesi kluba u budućnosti – rekao je Vladimir Rosić.
On je napomenuo, da će pored sponzorskog ugovora, kompanija Molson Coors kroz mnogobrojne marketinške aktivnosti, kao i prodajne kanale odraditi veliki broj istih i biti velika podrška navijačima i simpatizerima RK Borac M:tel, kako bismo svi zajedničkim snagama, pomogli klubu da u teškim i izazovim vremenima ostvari još bolje rezultate u narednom periodu.
Direktor RK Borac M:tel, Vladimir Branković, rekao je da su u redovima Borca veoma ponosni i srećni zbog ostvarene saradnje.
– Danas smo tu da promovišemo buduću saradnju između dva velika brenda, sa jedne strane RK Borac M:tel, kao sportskog brenda grada Banjaluke i Republike Srpske i sa druge strane velike kompanije Molson Coors BH, i njihovog svjetski poznatog brenda – Jelen piva. Kompanija Molson Coors BH se u proteklom periodu pokazala u više navrata kao društveno-odgovorna kompanija, koja svakodnevno učestvuje u društvenim, sportskim i kulturnim aktivnostima, te daju primjer da kompanije istovremeno mogu uspješno poslovati i biti društveno-odgovorne. Zahvaljujem im se ovom prilikom i drago mi je što su u nama prepoznali potencijal – rekao je Vladimir Branković.
Kompanija Molson Coors BH i brend Jelen pivo žele da kroz svoje društveno-odgovorno poslovanje pomognu da se sport i sportska dešavanja u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini, podignu na viši nivo i da klubovi ostvare što značajnije rezultate, ne samo na lokalnom i regionalnom, nego i na evropskom nivou.