MORAĆE SE PLAĆATI Stižu nove opcije za Facebook, Instagram i WhatsApp
WhatsApp, Facebook i Instagram bi uskoro mogli uvesti specijalizovane opcije za korisnike koji su ih spremni plaćati.
Ova informacija stoji u memorandumu koji su dobili zaposlenici Mete prošle sedmice, piše Index.
Sve tri aplikacije imaju milijarde korisnika. Na čelu novog odjela bit će Pratiti Raychoudhury, bivša voditeljica istraživanja u Meti.
Zato se čini da će novi dio kompanije raditi na drugim plaćenim karakteristikama. Premda se još ne zna koja je vrsta plaćenih karakteristika u izradi, potpredsjednik odjela za monetizaciju u Meti Džon Hegeman rekao je za The Verge da će kompanija pomno promatrati ostale društvene mreže.
Ekskluzivne karakteristike za korisnike koji su to spremni platiti nedavno su uveli Twitter, Telegram i Snapchat. Plaćene značajke mogle bi Meti donijeti novac koji je potreban za finansiranje metaverzuma.
Sigurnosne funkcije iOS-a donijele su kompaniji pad prihoda jer one vlasnicima iPhonea daju izbor žele li da ih prate stranice kao što je Facebook. Većina korisnika odgovorila je negativno.