Broj vozila nije poznat. Okvirno oko 4.000. Za njihovo održavanje i troškove izdavaja se 15 miliona maraka. Za nabavku vozila samo u posljednjih 5 godina potrošeno je oko 34 miliona maraka.
Postoje slabosti u sistemskom rješenju uređenja voznog parka kao i slabosti pojedinačnih institucija u upravjanju vlastitim voznim parkom.
Upozorava se na brojne nepravilnosti godinama. Ne otklanjaju se. Sve ostaje na preporukama revizora. Zloupotrebljavaju se vozila, najčešće, u privatne svrhe. Skupa, njihova nabavka često je i sumnjiva. Kaže sagovornik za BHRT koji ovu temu istražuje godinama.
Insistira se na efikasnom i ekonomičnom upravljaju javnim sredstvima. Zbog čega vozila moraju biti visoke klase i po mogućnosti najskuplja? Razmišlja li se o ograničavanju sredstava za nabavku vozila?
"Svakako da bi podržao tu inicijativu i mislim da ću najvjerovatnije na tragu toga podnijeti inicijativu gdje će se ograničiti recimo da vozila do 10 godina starosti se ne mogu mijenjati", kaže Džemal Smajić, delegat u Domu naroda PSBiH.
Ovakvo vozilo nedostižno je većini građana Bosne i Hercegovine. Ukoliko bi odvajali prosječnu platu svaki mjesec, trebalo bi 10 godina da se skupi potreban novac. Političari su uglavnom kategorični kada su u pitanju vozila. Ne žele da imaju ništa sa svojim prethodnicima pa uglavnom prilikom promjene vlasti, nabavljaju se i nove limuzine", kaže Marinko Čavara, zamjenik predsjedavajućeg Predstavničkog doma PSBiH.
BONUS VIDEO