Brajan Tejt je većinu svojih dvadesetih proveo kao profesionalni poker igrač, nakon čega je osnovao kompaniju doručak „za ponijeti“ Oats Overnight.
Često je učestvovao na No-Limit turnirima u kasinima u Las Vegasu. Igrao je i privatne keš partije širom zemlje. Kada se povukao iz poker svijeta sa 29 godina, tvrdi da je zaradio skoro 10 miliona dolara.
Na iznenađenje njegovih poker prijatelja, fokusirao se na hranu na koju se oslanjao tokom maratonskih sesija za stolom, prenosi Forbes.
„Efikasnost је ovdje glavna strast“, kaže Tejt, sada 38-godišnjak.
„Kod pokera jurite sa igre na igru, sjedite za stolom više od 12 sati dnevno. Veoma je važno dobro jesti.“
Zato je 2016. istražio tržište, tražeći gotovu verziju svojih domaćih ovseno-proteinskih šejkova. Kada nije našao nijedan, uložio je 500.000 dolara iz svojih dobitaka kako bi postavio proizvodni pogon u Tempi u Arizoni. I tako je nastao Oats Overnight, prenose Nezavisne.
„Bio sam prilično šokiran da to ne postoji, jer sam toliko uživao u tome. Pomislio sam da to treba da podijelim sa svijetom. Pomislio sam da bi trebalo da postoji“, kaže Tejt. On je danas generalni direktor i vlasnik malo manje od 50% kompanije koja posluje u Finiksu.
Da bi njegov tim od 500 zaposlenih vjerovao u misiju, Tejt koristi strategiju iz pokera — svi učestvuju.
Društvene mreže brenda pune su snimaka laboratorijskih stručnjaka koji testiraju ukuse i radnika u magacinu koji pakuju porudžbine.
Do 2021. kompanija je dostigla prihod od 23 miliona dolara, a Tejt je počeo da razmišlja o širenju u maloprodaju.
Vegmans, Hol Fuds, Volmart, Target, Kostko i drugi lanci postali su njihovi partneri. Do 2023. prodaja je premašila 100 miliona dolara.
Prikupljanje kapitala i novi investitori Tejt je prikupio skoro 65 miliona dolara, uključujući 35 miliona po procjeni od 230 miliona u julu 2024. Investitori uključuju Enlightened Hospitality Investments i druge fondove.
Kaže da je Oats Overnight ove godine postao profitabilan i da neće tražiti nove investicije uskoro.
Poker mentalitet i skupe greške Tejt je 2022. platio Gen Z influenserima da podstaknu korisnike TikToka da „prevare“ garanciju povrata novca. Troškovi akvizicije su pali 40%, ali refundacije su skočile 500% i nastao je gubitak od šest cifara.
„Na kraju su nas stvarno prevarili“, kaže Tejt.
Ipak, tvrdi da i dalje traži takve rizične prilike.
(Nezavisne)