PORSCHE 911 danas nudi dvije izvedbe s ručnim mjenjačem – Carrera T i GT3, a najbolja stvar je što slavni njemački proizvođač ne odustaje od tri papučice.
Uprkos tome što je tržište za sportske automobile s ručnim mjenjačem izvan SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva relativno malo, Porsche želi proširiti svoju ponudu, što će najvjerovatnije ostvariti kroz više posebnih izdanja, piše Index.hr
Ove najave potvrdio je Michael Rösler, direktor linije modela 911, u intervjuu za časopis Evo. Rösler je jasno stavio do znanja da kompanija aktivno traži načine kako zadržati ručni mjenjač u ponudi za entuzijaste.
"Razmišljamo o svim mogućnostima kako bismo kupcima ponudili ručni mjenjač", izjavio je Rösler.
Rösler je bio ključna figura iza razvoja modela Carrera T, koji je nastao kao odgovor na odluku da ostatak linije Carrera bude dostupan isključivo s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojnicom (PDK). Dok je u Evropi potražnja za ručnim mjenjačima u Carrerama bila tek oko 2 do 3 posto, Rösler ističe da je u SAD-u čak 50 posto kupaca modela Carrera GTS biralo upravo ručni mjenjač. Nažalost, novi hibridni pogonski sklop za GTS nije kompatibilan s ručnim mjenjačem.
Upravo zato je s modelom T odlučio stvoriti automobil za one koji su željeli 911 s ručnim mjenjačem, ali im GT3 nije bio opcija. To je dovelo i do poboljšanja samog mehanizma mjenjača, koji sada pruža osjećaj sličan onome u modelu GT3, te do uklanjanja sedmog stepena prenosa koji se pokazao suvišnim.
Rješenje u posebnim modelima
Niska globalna potražnja, međutim, stvara praktične probleme. "To nam stvara probleme s dobavljačima jer oni moraju isporučiti određeni broj dijelova", objasnio je Rösler.
Rješenje se, čini se, krije u posebnim izdanjima. Rösler je nagovijestio da je Porsche naučio lekciju iz prošlosti, smatrajući da su prerano prekinuli proizvodnju prethodne generacije 911 (991), zbog čega su neke ideje za posebne modele ostale nerealizovane. "Bilo je mnogo zaista sjajnih automobila kasno u ciklusu modela, na primjer Speedster, i bilo je mnogo više ideja koje nismo uspjeli ostvariti", rekao je. "To je pitanje o kojem razgovaramo u Porscheu: koja je najbolja dužina ciklusa?"
S obzirom na ogroman uspjeh modela kao što su Sport Classic, Dakar i S/T, čini se da je Porsche pronašao formulu. Upravo bi takvi automobili mogli postati savršen dom za ručni mjenjač, a špekulacije o novom Speedsteru, zasnovanom na GT3 platformi, sve su glasnije.
(Index.hr)