Očekivanje prijatnog iskustva i kvalitetne usluge u kafićima i restoranima predstavlja osnovu svakog izlaska, ali realnost u ovom sektoru često je drugačija – dugi radni sati, napetosti između osoblja i stalni pritisak da se ispune zahtjevi gostiju svakodnevica su ugostitelja.

Društvene mreže su danas postale mjesto na kojem se svi ti sukobi i nesporazumi brzo šire, dajući glas i radnicima i mušterijama. Jedan od poznatih primjera dolazi iz restorana u Burgosu u Španiji, gdje je vlasnik na oštru kritiku zbog krofni odgovorio neobičnim komentarom, koji je pokrenuo pravu debatu među korisnicima interneta.

Naime, nedavno je konobar koji stoji iza ovog profila, Hesus Sorijano, podijelio recenziju jednog gosta koji je posjetio restoran u Burgosu.

U toj recenziji, mušterija je uslugu ocjenila sa jednom zvjezdicom i napisala: "Čekali smo 40 minuta na krofne koje navodno idu uz piće. Iako smo više puta pitali i obraćali se osoblju, ignorisali su nas i poslužili druge koji su tek stigli prije nas. (...) Otišli smo, a da nismo ni dobili krofne. Užas".

Međutim, vlasnik restorana nije ostao nijem. Na komentar je odgovorio:

Krofna je znak pažnje prema gostima, nije nam obaveza da je poslužimo, i stavljamo je kada hoćemo ili kada možemo. Tri negativna komentara zbog krofne, recite mi gdje se nalazite da vam pošaljem 10 kg pa da se kupate u njima, hvala lijepo."

Korisnici interneta podijeljeni su po pitanju ove rasprave – jedni podržavaju mušteriju, a drugi vlasnika, piše Blic.

"Vlasnik restorana jeste u pravu kada kaže da krofnanije obavezna, već znak pažnje, ali treba da se poslužuje svima ili nikome", naveo je jedan korisnik.

Drugi je dodao: "Ne možeš krofnu da daješ jednima, a drugima ne – to je osnovna stvar u ugostiteljstvu. Užasna je ta izjava: 'Poslaću ti 10 kg pa se kupaj u njima.'"