Brazilska influenserka Barbara Jankavski, poznata na društvenim mrežama kao "Boneka Desumana" (Živa barbika), preminula je u 31. godini. Postala je poznata po tome što je željela da izgleda kao prava barbika – zbog čega je prošla kroz čak 27 estetskih operacija i, prema navodima medija, potrošila oko 50.000 evra na svoju transformaciju.

"Živa barbika" bila je aktivna na društvenim mrežama, gdje je dokumentovala gotovo svaku fazu svojih estetskih zahvata, stekavši više od 55.000 pratilaca na Instagramu i 344.000 na TikToku. Pojavljivala se i u brojnim brazilskim televizijskim emisijama i reklamnim kampanjama. Britanski "Mirror" piše da je influenserka pronađena mrtva u kući u Sao Paulu, a policija je smrt klasifikovala kao sumnjivu dok se čeka potpuna obdukcija. Tokom vikenda kad je Barbara preminula, hitna pomoć je pozvana u njen stan, ali uprkos pokušajima reanimacije, ljekari nisu uspjeli da je ožive.

Prijateljica koja je tog dana bila sa njom izjavila je policiji da je Barbara ranije povrijedila oko, dok je na društvenim mrežama nedavno šokirala fanove fotografijom na kojoj se vide modrice ispod očiju nakon jedne od operacija.

Iako je bila veoma aktivna u medijima, Jankavski nije objavljivala ništa na Instagramu od 1. oktobra. Njena posljednja objava prikazivala je sastanak sa drugom brazilskom influenserkom, dok je posljednji TikTok video, od 7. septembra, govorio o trošenju novca, piše Blic.

Vijest o njenoj smrti potresla je pratioce. Ispod njenih poslednjih objava nizali su se emotivni komentari:

"Ne mogu da vjerujem. Mnogo sam te volio. Počivaj u miru."

"Nadam se da će te Bog dočekati raširenih ruku. Živjela si djelić života koji si voljela, i to nas malo tješi."