KOMPANIJE NA UDARU! Britanci ne podržavaju reklamiranje štetnih proizvoda!
Pozirajući za fotografije na Instagramu, parada mladih i lijepih DJ-eva, modela i osoba iz javnog života podržavaju marku aromatizovanih nikotinskih vrećica koje proizvodi „British American Tobacco“ (BAT).
26 influensera na društvenim mrežama ukupno ima 2.2 miliona pratioca i publiku koja oblikuje svoje odluke na osnovu djela svojih idola, što znači da ih je teško privoliti tradicionalnim kanalima oglašavanja.
Podižući nikotinske proizvode pred kamerom, DJ „GW Harrison“ govori za svojih 35.000 pratioca: “Moj najdraži okus je sigurno rubin bobica. Koji je tebi najdraži okus?“
MC i reper „Bru-C“, zvani Džoš Brus, pozdravlja „tehnologiju sjaja u mraku“ svojoj publici od 156.000 ljudi, dok drugi DJ Džes Bajs, naglašava: „Proizvod je tako cool – posebno za klubove!“
Britanska javnost je digla uzbunu zbog ovih reklama, jer ne želi da se njihovoj omladini srevira ova po zdravlje štetna navika.