SJEĆANJE NA ALEKSANDRA MEKVINA. Modni svijet je UZDRMAO iz temelja, ali je prekratko bio sa nama!
Aleksandar Mekvin je bio vizionar. Tokom njegove 18-godišnje karijere, dizajnerske prezentacije za njegovu istoimenu izdavačku kuću i Givenchy, gdje je bio kreativni direktor od 1996. do 2001., bile su legenda: 10 minuta čistog teatra koji je oduševio publiku svojom smjelošću i konceptualnim sjajem.
Dobitnik četiri nagrade za britanskog dizajnera godine, kao i CBE, a sada najavljen kao genije, lako je zaboraviti da su Mekvinovee kreacije bile fantastične od početka. Njegova diplomska kolekcija iz 1992. godine, pod nazivom Jack the Ripper Stalks His Victims, uključivala je kaput sa otisnutim trnjem i pramenovima Mekvinove kose ušivene u odjeću.
To je dalo ton kolekcijama koje su slijedile. Mekvinova šok taktika nije uvijek bila hit kod njegovih sponzora. Dizajnerova revija proljeće/ljeto 1998., djelimično finansirana od strane American Expressa, prvobitno je nosila naziv Zlatni tuš prije nego što je kompanija zahtijevala promjenu imena. Mekvin je priznao, nazvavši ga Bez naslova, ali to ga nije spriječilo da pošalje modele niz pistu napravljenu od rezervoara napunjenih vodom dok je kiša pljuštala odozgo i reflektori su ih kupali sugestivnim žutim sjajem.
Za Joan kasnije te godine, njegovo istraživanje elemenata prešlo se iz vode u vatru s predstavom koja je završila maskiranim modelom okruženim vatrenim prstenom. U međuvremenu, broj 13 iz 1999. godine bila je kolekcija koja je učvrstila Mekvinovu reputaciju kao vrhunskog šoumena. Ne samo da je prikazivala paraolimpijku Ejmi Mulins koja nosi protetske noge izrezbarene od drveta brijesta, već je završila sa dva robota koja su sprejom oslikala haljinu koju je nosio supermodel Šalom Harlou. Potonji je postao jedno od najupečatljivijih finala modne piste u istoriji mode. Ali dizajner još nije završio. Tokom sljedeće decenije, posjetioci su bili počašćeni prezentacijom sa zlokobnom vrtuljkom, ljudskom igrom šaha, vizijom podvodnog svijeta nakon klimatskih promjena i sablasnim hologramom Kejt Mos. Kako bi obilježio 11-godišnjicu njegove smrti – koja je potresla svijet mode 11. februara 2010.