CJENE ŠANEL TORBI ODLETJELE U NEBO! Hoće li im se agresivna strategija obiti o glavu?
M.D./ALOONLINE.BA | Žena ∙ 25.12.21 23:15 ∙ 0
Od kraja 2019. godine luksuzni modni brend Šanel povisio je cijene nekih svojih klasičnih modela torbica za gotovo dvije trećine. Poskupljenja su, prema tumačenju PR-a brenda, odgovor na neutvrđene promjene u troškovima proizvodnje te pokušaj ujednačavanja cijena u cijelom svijetu. Međutim neki u tome vide postavljanje novih granica kupovine i nastojanja da postanu ekskluzivniji i poželjniji brend te da zapravo teže statusu francuskog boga torbica – Hermesa
Analitičari iz luksuznog sektora ukazuju na to da povećanje cijena signalizuje agresivnu korporativnu strategiju – uspostavljanje kontrole nad jednim od najpopularnijih proizvoda brenda, i to dok ciljaju na svoje vrhunske suparnike.
Prema podacima koje je prikupila analitičarka Ketrin Parker, piše Business of Fashion (BoF), cijena klasične Šanelove torbe s preklopom u SAD-u je od novembra 2019. godine porasla za 60 posto i sada iznosi 8200 dolara. Velika verzija torbice, poznate kao 2.55, nakon četvrtog poskupljenja sada u SAD-u košta 9500 dolara. Parker napominje da je još u junu ova torba koštala 7400 dolara.
Šanel nastoji biti dio Hermesovog svijeta, a manje dio svijeta Loui Vitona i Gučija. Pokušavaju postati vrhunski brend.
Možda vas zanima
Žena
vremenska prognoza
0°C
Sarajevo
0°C
Banja luka
0°C
Mostar
0°C
Tuzla
0°C
Bihać
0°C
Bijeljina
0°C
Zenica
0°C
Prijedor
0°C