KONTEJNERI NARUŠAVAJU PREGLEDNOST, STANARI U STRAHU Pješački prelaz u Novoj Varoši opasnost i za vozače i za pješake: „Mogla sam nekoliko puta da nastradam na ovom mjestu“ (FOTO)
Kako stanari tvrde, problem ne stvaraju samo komunalni kontejneri, nego i kontejner za odjeću i obuću postavljem ispred komunalnih.
Dva kontejnera nalaze se na ulici odmah uz pješački prelaz, dok je ispred njih postavljen i kontejner za odjeću i obuću koji itekako narušava vidljivost i preglednost, kako vozača, tako i pješaka.
Ono što dodatno otežava saobraćanje i ugrožava bezbjednost i jednih i drugih jeste činjenica da se na tom mjestu nalazi kružni tok, ali i parking.
Pješaci, kako bi prešli ulicu, nerijetko rizikuju i život.
Oni su primorani da čak nekoliko metara prije pješačkog prelaza osmotre da li nailazi vozilo. Problem u ovom slučaju nastaje iz razloga što pješaci dok se približavaju prelazu, upravo zbog postavljenih kontejnera ulicu „gube iz vida“. Zbog toga su primorani da zakorače na skoro pola pješačkog prelaza da bi vidjeli da li nailazi automobil ili ne, što može završiti kobno.
Situaciju otežava i parking koji se nalazi sa lijeve strane. Ukoliko su sva mjesta popunjena, pješaci veoma teško mogu da ustanove da li nailazi vozilo ili ne.
„Mogla sam nekoliko puta da nastradam na ovom mjestu. Vozači uopšte ne mogu da vide pješaka dok on ne zakorači skroz na ulicu i ne dođe skoro do pola pješačkog prelaza“, rekla je za Aloonline.ba N.K. te je dodala da vjeruje da kontejnerima tu nije mjesto i da je samo pitanje vremena kada će neki od vozača prekasno zakočiti i izazvati tragediju.
Takođe, stanari obližnjih zgrada zabrinuti su zbog ovog problema i propusta, jer, kako kažu, najviše strahuju za bezbjednost djece i nadaju se da će u narednom periodu ovaj pješački prelaz biti bezbjedan za sve.
Podsjetimo, građani Banjaluke mogu ovakve i slične probleme prijaviti putem svojih mobilnih telefona zahvaljujući aplikaciji „Građanska patrola“.
„Građanska patrola” omogućava da građani putem svojih mobilnih telefona na licu mjesta, bilo gdje u gradu i bilo kada, fotografišu određeni problem na koji naiđu i da o tome, putem aplikacije, obavijeste gradske službe koje će dalje preduzimati potrebne korake.
Svi zainteresovani sugrađani povratnu informaciju za probleme koji su prijavili, mogu dobiti putem Odsjeka za saradnju sa građanima-Kancelarije za građane, na telefon broj: 051/ 244-539 ili e-mail: [email protected].
BONUS VIDEO:
Ne daj Bože da se stane, pogleda lijevo desno… samo nos u telefon pa na cestu… ali kontejneri krivi.