ZORICA DOBILA OŠTEĆENE STOLICE I „SAVJET“ KAKO DA IH POPRAVI Poručila namještaj putem interneta, a kad ga je raspakovala imala je šta i da vidi (FOTO)
Nebitno da li se radilo o odjeći, obući, kućanskim aparatima ili u ovom slučaju namještaju, svi smo jednom dobili nešto oštećeno ili nešto totalno drugačije od onog što smo poručili.
Takvu jednu neprijatnost doživjela je i Zorica R. koja se obratila redakciji ALOonline povodom slučaja koji joj se nedavno dogodio. Naime, Zorica je putem interneta (konkretno društvene mreže Instagram) poručila nekoliko barskih stolica po cijeni od 70 KM po komadu što kako kaže i nije malo novca.
Nije sve kako izgleda
Preko fotografija model je izgledao normalno, no kada su stolice stigle na kućnu adresu i kada ih je raspakovala primijetila je nekoliko oštećenja.
Nakon toga, nezadovoljna stanjem namještaja, poslala je poruku proizvođaču uz fotografije na kojima je evidentno oštećenje na šta je dobila odgovor da to „nije nerješivo i da oštećenje nije veliko i da je roba oštećena prilikom transporta“. Međutim, kako Zorica tvrdi, a i sudeći po fotografijama one su sa unutrašnje strane stolice i čudno je da takva oštećenja nastanu u transportu.
– Proizvođači su počeli da me ubjeđuju kako je oštećenje nastalo u transportu što je zaista sumanuto sudeći po mjestu na kojem su nastala oštećenja. Čak i da su nekim slučajem nastala u transportu to apsolutno nije moja odgovornost – kazala je ozlojeđena Zorica za naš portal.
Nezadovoljna mušterija tražila je reklamaciju, no odgovor koji je uslijedio od proizvođača „prelio je čašu“. Kako bi ublažili situaciju Mariji su čak dali „savjet“ kako da se riješi oštećenja i to sve uz emotikon djeteline.
– Ovo nije nešto nerješivo, svakako se ne radi o oštećenju koje je veliko, naprskajte sprej a možete i lakom za nokte – odgovor je koji su Zorici poslali proizvođači.
Što se tiče zahtjeva za reklamaciju on je očigledno bio odbijen uz poruku: „Zaista ne znamo šta bismo reklamirali za ovu jednu tačkicu skinute farbe.“
Cijelu prepisku pogledajte u galeriji ispod:
Kako izbjeći neželjeni scenario?
Internet prevare u posljednje vreme veoma su česte, a čini se da su najveće „žarište“ društvene mreže Fejsbuk i Instagram.
Iz tog razloga, u udruženjima potrošačima savjetuje da prije svega provjere koja je stranica u pitanju i o čemu se radi, kao i da li mogu kontaktirati sa vlasnicima profila, da li je u pitanju stvarna stranica ili je u pitanju prevara na kojoj su lažne fotografije.
– Kupujte od provjerenih izvora, provjeravajte trajna plaćanja, dobro razmislite prije nego što pristanete dati podatke o plaćanju, kada kupujete online od druge osobe, nemojte slati novac unaprijed, nikada nikome nemojte slati broj kartice, izbjegavajte online kupovinu na stranicama koje ne koriste potpunu autentifikaciju, samo su neka pravila koja Europol preporučuje za sigurnu kupovinu putem interneta – navode u udruženjima.
Poseban oprez
Nadležne ustanove i udruženja građana često apeluju na sve građane da prilikom kupovine preko bilo koje društvene mreže obrate pažnju na profil sa kojim se dogovaraju: kada je otvoren, kako se zove, da li ima recenzije o svom radu, kada je prva napisana i tako dalje.
Pored tog, ukoliko i kupujete preko društvenih mreža, potrudite se da sarađujete sa već poznatim brendovima, koji idu do tog da sa kupcima imaju i ugovore.
Ukoliko ipak niste toliko vični raznim načinima provjeravanja, izbjegavajte ovakvu kupovinu.
Posebno svi ističu da, ako ste već imali iskustvo da ste na bilo koji način obmanuti ili prevareni, obratite se najbližoj policijskoj stanici.
BONUS VIDEO: