POTKRADANJE KUPACA ILI NEŠTO DRUGO? Šta kada na polici stoji jedna cijena, a na kasi se obračunava sasvim druga?
Često se dešava, pogotovo u supermarketima ili prehrambenim prodavnicama, da na policama proizvoda stoji jedna cijena, a kada dođete na kasu obračunava se sasvim druga.
Kupci negoduju jer smatraju da su prevareni, a šta je, ustvari, u pozadini i ko je kriv za ovo neslaganje?
Razlog tome su, uglavnom, veliki broj artikala i česte promjene cijena radi sniženja.
U tom slučaju, trgovac je u obavezi da vam vrati razliku u cijeni.
– Ukoliko se desi da je cijena na kasi veća od cijene na polici ne treba vratiti proizvod već se treba obratiti poslovođi prodajnog objekta sa zahtjevom da vam vrati razliku u novcu. Ako problem ne riješite na ovaj način možete prijaviti trgovca tržišnoj inspekciji rada – pojašnjavaju u udruženjima za zaštitu potrošača.
Postavlja se pitanje ko je kriv za ovo? Neodgovorni trgovci, manjak radnika ili nivelacije koje su česte zbog akcija, pa se ne stignu cijene promijeniti?
Pitali smo trgovce šta se zapravo dešava:
– Cijene se često mijenjaju, a ima previše artikala. Ujutru kada se odradi nivelacija, kupci već krenu u kupovinu, a nove cijene još nisu istaknute na policama. Jedna osoba mijenja cijene, a nemoguće je da sama u roku pola sata obavi sav posao – kaže jedan trgovac za aloonline.ba.
Da li je mogao jedan trgovac da zamijeni cijenu u čitavom marketu u roku pola sata?
– Ljudi koji nisu radili posao trgovca to ne razumiju i odmah krenu razne uvrede na račun radnika, ali vjerujte mi, nikada se nisu žalili ako plate nižu cijenu nego što je istaknuta na polici. Sa tim problemom se susreću gotovo sve prodavnice, a pogotovo prehrambene gdje su česte nivelacije, vikend ili kataloških akcija – priča ovaj trgovac.
Poslovođa ističe da ima različitih situacija
Problemi se dešavaju i zbog samih kupaca, koji ne obrate pažnju na bar kod, pa pomiješaju cijene.
Kupci uglavnom krive trgovce za cijenu koja je na polici. Rješenje uvijek postoji, pogotovo u današnje vrijeme kada je tehnologija napredovala. Bitno je sačuvati račun koji dobijete od trgovca kako biste mogli bilo šta reklamirati.