Za olimpijske sponzore „KINA JE IZUZETAK“!
Na dnu padine na kojoj će se snouborderi takmičiti na Olimpijskim igrama u Pekingu 2022. godine, elektronski natpis skroluje kroz reklame kompanija kao što su „Samsung“ i „Audi“. Limenke „Coca-Cole“ ukrašene su olimpijskim prstenovima. „Procter & Gamble“ otvorio je kozmetički salon u Olimpijskom selu. „Visa“ je službena kreditna kartica događaja, prenosi „WorldRepublicNews„.
Američki predsjednik Džo Bajden i nekolicina drugih zapadnih čelnika možda su proglasili „diplomatski bojkot“ Zimskih olimpijskih igara koje počinju sljedeće sedmice, ali neki od najpoznatijih svjetskih brendova i dalje će biti tamo.
Istaknutost ovih multinacionalnih korporacija, od kojih su mnoge američke, ublažila je političku žaoku nastojanja Bajdena i drugih čelnika da kazne Kinu zbog njenog navodnog kršenja ljudskih prava, uključujući kampanju za suzbijanje u zapadnoj regiji Sinjiang koju je američki Stejt Department deklarisao kao genocid.
Olimpijsko sponzorstvo odražava oštar izbor sa kojim se suočavaju multinacionalne kompanije koje rade u zemlji: ugroziti pristup sve osjetljivijoj Kini ili se suočiti sa reputacijskim rizikom povezanim sa poslovanjem u toj zemlji. Što se Olimpijskih igara u Pekingu tiče, odluka je bila jasna od strane fabrika.