‘PORŠE’ PABLA ESKOBARA na prodaju
Sa žutim „Fitipaldi“ finišem, ovaj Porše 911 IROC RSR proizveden je davne 1974. U to vrijeme je učestvovao u prvoj Međunarodnoj trci šampiona (IROC), seriji koja je uključivala najbolje vozače iz različitih disciplina, koji bi se jedni naspram drugih našli u identično pripremljenim automobilima, na različitim trkačkim stazama. Ukupno je kreirano 15 kopija 911 IROC RSR-a
Vozilo o kojem se radi je vozio Emerson Fitipaldi. Broj šasije je 9114600100, a ovaj 911 u „sahara bež“ boji, kvalifikovao se na pol poziciju s Brazilcem za volanom. Preciznije rečeno, on bi startovao kao prvi da nije zakasnio na sastanak vozača, zbog čega je stavljen na 11. startno mjesto. Naravno, Fitipaldi se borio da popravi poziciju, ali ga je pretjerana želja lansirala van staze, a zbog curenja goriva morao je te godine da završi takmičenje na IROC-u.
Svih 15 Poršea je inicijalno prodato Penske Produkcionsu, pod dirigentskom palicom Rodžera Penskea lično. Međutim, budući da je IROC serija funkcionisala tako što bi eliminisala vozače u različitim rundama, nisu mu bili potrebni svi automobili za potonje trke. Samim tim, ovaj automobil je nakon Fitipaldijevog stinta prodat Džonu Tanstalu, koji se njime trkao u IMSA do 1978, pojavivši se na 12 časova Sebringa i 24 časova Daytone.
Nakon toga Porsche ide u ruke Pabla Eskobara, čuvenog kolumbijskog „gospodara kokaina“. I u njegovom posjedu je ova 911-ica nastavila da se trka, mada modifikovana s karoserijom 935. Eskobar je imao ovaj automobil sve do svoje smrti 1983., da bi ga ponovo u svoje okrilje doveo Rodžer Penske, koji ga je restaurirao u originalni „Fitipaldi“ finiš.
Prodavac navodi da je prethodni 911 IROC RSR prodat za preko dva miliona dolara, što nas navodi na razmišljanje da bi „Eskobarov“ mogao da dostigne još višu cijenu.