NAJBOLJI DOMAĆI ORIGINALNI TEKST Vidi Davidović nagrada za „Male ratove i kabine Zare“
Ostvarenje Vide Davidović „Mali ratovi i kabine Zare“ proglašeno je najboljim na konkursu Sterijinog pozorja za originalni domaći dramski tekst za 2021/2022. godinu.
Dramski tekst Davidovićeve proglašen je najboljim jednoglasnom odlukom tročlanog žirija, saopštili su iz Sterijinog pozorja.
Nagrada, koju čine Sterijina značka, sertifikat i finansijski dio Davidovićevoj će biti uručena 29. marta na Dan Sterijinog pozorja.
Davidovićeva, koja ima 24 godine, rođena je u Istočnom Sarajevu, a osnovnu školu i Gimnaziju završila je u Banjaluci.
Osnovne studije završila je na beogradskom Fakultetu dramskih umjetnosti, smjer dramaturgija.
Student je master studija na smjeru Teorija dramskih umjetnosti i medija.
Napisala je nekoliko predstava za djecu za Pozorište lutaka „Pinokio“, a radila je adaptaciju „San ljetne noći“ za opersko izvođenje, asistirala na tekstu mjuzikla „S druge strane jastuka“ Pozorišta na Terazijama i radila adaptaciju „Don Žuana“ u režiji Marka Misirače povodom otvaranja pozorišta Teatrijum.
Njen komad „Bruklin i mačke u kontejnerima“ u režiji Andreje Kargačin zatvorio je 16. festival internacionalnog studentskog teatra /FIST/ sa premijerom u BITEF Teatru.
Autor je drame „Proslave“, koja je izvođena u okviru omnibusa „Banjaluka“ u režiji Nikole Bundala, kao i komada „Јedan pošten čovjek“.
Radila je dramatizaciju „Na rubu pameti/Pijana noć 1918“ po motivima djela Miroslava Krleže i Ive i Tene Štivičić, kao i u projektima „So na rane“ Tee Matanović i „Onaj koji govori da, onaj koji govori ne“ u režiji Nikole Bundala.
Scenarista je filma „Matura“ reditelja Gvozdena Ilića, kao i ostvarenja „Rebra“ u režiji Gvozdena Ilića.