HRVATSKA PJEVAČICA UDARILA NA KEBU, ANU I ZORANU Podržala zabranu koncerta u Puli: „Pjesme su prostačke“
Pjevačica iz Hrvatske Vlatka Pokos podržala je odluku gradonačelnika Pule Filipa Zoričića da zabrani održavanje koncerta u tom gradu na kojem su trebali da nastupe Duško Kuluš, Ana Bekuta, Dragan Kojić Keba i Zorana Mićanović.
Ona se oglasila na svom Instagram profilu i istakla da njoj smetaju pjesme ovih izvođača.
– Pozdravljam odluku gradonačelnika Pule jer javna vlast ima zadatak da vodi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smjeru u kojem želi ići. To nije zabrana slušanja te vrste muzike jer se ona može izvoditi u drugim prostorima – napisala je na početku objave na društvenim mrežama pjevačica i voditeljka i nastavila:
– Svakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj. Ono što meni lično smeta u ovoj vrsti muzike su negativne, prostačke i stupidne poruke i tekstovi u kojima se spominju „automati, utoke, droga i k*rve“ i slične pojave svojstvene krimi miljeu, kojem neki od izvođača i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim „pjesmama“. Ono što me još više ljuti jesu upoređivanje ovog trenda s devedesetima i stavljanje tzv. dens muzike u isti koš s trap/turbo folkom – nastavila je Pokos.
Ona navodi da se devedesetih nije slušao samo dens već sjajna pop i fank muzika. Tada su, ističe, nastali mnogi legendarni i vječni hitovi koje su svi poznavali, a sumnja da će se to dogoditi „i s jednom turbo folk pjesmicom“.
– Kada govorim o demografskim promjenama koje su se dogodile u Hrvatskoj, (desničari?) me nazivaju šovinistom, a ja samo konstatujem činjenice. Svaki rat donosi velike demografske promjene, koje se u Hrvatskoj manifestuju posljednjih desetak godina – objašnjava ona pa govori kako je činjenica da se u Hrvatsku doselio velik broj ljudi drugačijih kulturnih obilježja što se odrazilo na popularnu kulturu. Oni koji tvrde da su se u Zagrebu oduvijek slušali narodnjaci, kaže, nisu u pravu.
– Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednje-evropski moderan i progresivan grad. Zagreb to danas više nije, koliko god mi ćutali o tome. Iz Hrvatske se iselilo stotine hiljada ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamijenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Isto se dogodilo u drugim većim urbanim centrima. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do sraza dve kulture i pobedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti; zato odlaze i Hrvatske – završila je ona.
BONUS VIDEO: