Jedna banka u Banjaluci saopštila je danas da je zabilježen slučaj pokušaja prevare putem takozvanih fišing poruka, odnosno lažnih i mejlova koji izgledaju kao da su poslati u ime banke, a kojima prevaranti pokušavaju da navedu primaoca da otkrije osjetljive podatke, uključujući lične podatke, podatke o računima i platnim karticama.
-Trenutno su u opticaju lažne poruke koje vizuelno imitiraju zvanične poruke banke, a u kojima se od korisnika traži da kliknu na link ili da unesu svoje podatke putem lažnih formulara- navodi se u saopštenju.
Iz ove banke navode da neće tražiti od korisnika da putem imejla, SMS-a, "vibera", "vocapa" (Whatsapp), "Fejsbuka" (Facebook) ili drugih onlajn kanala komunikacije dostavljaju povjerljive podatke o računima i platnim karticama.
U saopštenju se dodaje da ukoliko se primijeti sumnjiva poruka da se ne otvara, ne klikće na linkove u poruci i da takva poruka odmah budu obrisane.