– Sve to pokazuje da smo otišli u samu krajnost slobode govora, mišljenja, izražavanja … Mislim da je veća opasnost u tome kome se plaća, odnosno ko su ljudi koje činimo popularnim, negoli sam fenomen tzv. TikTok izazova.
Ako uzmemo u obzir činjenicu da ti pojedinci okupljaju veliki broj ljudi i da svojim ponašanjem i izjavama mogu da utiču na svijest drugih, naročito mladih, onda to već postaje ozbiljan problem o kojem očito niko ne vodi računa. Hljeba i igara. Hljeb svaki dan skuplji, a za igre se ima – ističe Vasić za Avaz.

Društvene mreže bruje nakon još jednog TikTok meča, koji je gledatelje “olakšao” za blizu 82.000 evra.
Ovu sumu krajiški tiktoker Sanel Patak i Huda Company zaradili su za samo pet minuta, tokom kojih su podsticali svoje navijače da im doniraju što više poklona, koji se kasnije pretvore u novac, pa su na kraju zadovoljno trljali ruke i Patak, i Huda, i osnivači ove društvene mreže.
