OPREZ, NE KLIKAJTE NA SUMNJIVE PORUKE Neko se lažno predstavlja kao Raiffeisen banka, kredit koji nudi je prevara
Ova poruka je naslovljena kao obavještenje za „klijenta“ da „dolazno plaćanje nije bilo moguće izvršiti zbog greške pronađene u podacima vašeg profila“.
Dalje se traži od primaoca da to ispravi.
– Preporučujemo da to ispravite. Kliknite ovdje i slijedite upute za obradu plaćanja. Nakon što je proces verifikacije završen, bit ćete odmah kreditirani. Izvinjavamo se zbog neugodnosti koje je ovo moglo uzrokovati – navodi se u poruci upućenoj građanima, koji većinom nisu ni tražili kredit od ove banke.
Prvi znak da je riječ o sumnjivoj pošti je taj što nigdje nema logoa banke, niti bilo kakvih drugih podataka koji bi potvrdili vjerodostojnost.
Da je riječ o takozvanoj „spam“ poruci za aloonline.ba potvrdila je Irma Ahmetspahić, specijalista za eksternu komunikaciju Raiffeisen banke.
PREVARE U DIGITALNOM SVIJETU
– Banka je upoznata s navedenom situacijom koju klijenti najčešće prijavljuju putem Kontakt centra dostupnog 24/7. Nažalost, ovakve vrste prevara, u kojima se prevaranti lažno predstavljaju, nisu rijetke u današnjem digitalnom svijetu za velike kompanije – kaže Ahmetspahić.
Ipak, dodaje ona, klijenti banke ne treba da brinu za bezbjednost svoga novca.
– S obzirom na to da je Banka implementirala mehanizme zaštite od prevara, ovakve poruke ne mogu klijentima napraviti finansijsku štetu – istakla je Ahmetspahić te dodala da putem svojih kanala komunikacije redovno pozivaju klijente na oprez i podsjećaju ih na važnost zaštite ličnih podataka.
BONUS VIDEO: