Od Ričarda Brensona do manje poznatih biznismena, svi imaju svoje amajlije ili stvari koje uvijek nose sa sobom.

Kažu da je sujeveran svako ko je uspješan. Ne odnosi se ovo samo na sportiste koje bije glas da vjeruju da im detalji, određene radnje ili predmeti donose sreću i od njih ne odustaju. Isto je i sa uspješnim biznismenima.

Iznenadićete se šta uspješni poslovni ljudi nose sa sobom bilo da putuju, drže sastanke, pregovaraju ili provode običan dan u kancelariji. Od Ričarda Brensona i izvršnog direktora Dell korporacije Mega Vitmana do manje poznatih biznismena, svi imaju svoje amajlije ili stvari koje uvijak nose sa sobom. Možda im donose sreću, a možda su sa njima samo sigurniji.

Biosenzor oko ručnog zgloba koji u svakom momentu pokazuje rad srca, temperaturu, broj udisaja i pokreta nosi nekoliko uspješnih ljudi. Kažu da u svakom momentu žele da znaju u kakvom im je stanju tijelo.

Prsluk sa teretom. Izvršni direktor Reputation.com Majkl Fertik uvijek na sebi nosi ovakav "težak" prsluk kako bi održavao tonus mišića i u momentima kada nije u teretani.

Ništa bez narandžastog. Nije rijetkost da uspješni i sujeverni uvijek uz sebe imaju neku od za njih srećnih boja. Narandžasta je česta. Fascikla, futrola za naočare, čarape, novačanik ili olovka u ovoj boji Dejvu Kerpenu,direktoru Likeable Media, donosi sreću i uvijek je ima uz sebe.

Biznismen Ester Dajson svuda sa sobom nosi kupaće gaće i kapu za plivanje. Još od osamnaeste svako jutro pliva i u bazenu donosi važne odluke. Zato, gde god da putuje, uvijek nosi opremu za plivanje. Vjerovatno uz nju bolje misli.

Neki nose ljubavna pisma svojih žena i velikih ljubavi. Don Pepers (Stamford kompanija) ponese onoliko ljubavnih pisama svoje žene koliko će dana provesti na službenom putu. Pred spavanje pročita po jedno, i kada se probudi još jednom.

Dream Viver je mašina, digitalni program koji bezbjedno i brzo vlasnika dovodi u meditativno stanje koje je i kreativno. Ovakva sprava postala je hit među biznismenima pogotovo onima koji su naklonjeni elektronskim inovacijama.

Neki od poslovnih ljudi priznali su da važnim danima ili kada prisustvuju važnim sastancima nose srećnu košulju, imaju jutarnje rituale, na putu do posla pjevaju srećnu pjesmu ili u džepovima sakoa nose omiljeno kamenje.

Možda i vi imate vaše srećno kamenje?

(Bizlife)