Tužbu je podnijela njemačka organizacija za zaštitu životne sredine Dojče umvelthilfe, za koju je reklama, koju je kompanija sada uklonila sa sajta, primjer „zelenog pranja“.

Adidas nije dovoljno jasno objasnio kako planira da postigne klimatsku neutralnost, a pogrešan je utisak da se to može uraditi samo smanjenjem emisija štetnih gasova, navodi Dojče umvelthilfe, prenosi dpa.

Kompanija, zapravo, planira da koristi sertifikate za kompenzaciju emisija kako bi dostigla postavljene ciljeve, kažu u toj ekološkoj organizaciji.

– Adidas je obmanuo kupce lažnim obećanjem o navodnoj klimatskoj neutralnosti- naglasio je direktor Dojče umvelthilfea Jirgen Reš.

Adidas je saopštio da presuda ne zahtjeva nikakve dodatne korake, jer je spornu poruku već izmijenio u avgustu prošle godine.
– Naši planovi i ciljevi za smanjenje emisija ostaju nepromijenjeni- rekao je portparol kompanije.

Napredak je, dodao je, već vidljiv, jer su od 2022. godine ukupne emisije, uključujući one iz lanca snabdijevanja, manje za 20 odsto, prenosi Fonet.