KUPIO NOVOG TESLU, OTPAO MU VOLAN! Upravljač mu završio u krilu u sred vožnje! Fotografiju podijelio na Tviteru i tagovao Maska (FOTO)
Korisnik društvenih mreža po imenu Prerak objavio je da je prošle sedmice preuzeo novi Tesla Model Y. Sedam dana kasnije, dok je vozio auto-putem, volan je otpao i završio u njegovom krilu.
Svoje neprijatno iskustvo odmah je podijelio na društvenim mrežama, označivši Ilon Maska (Musk) i još neka imena u objavi.
Zanimljivo je ovo nije izolovan slučaj. Kako piše „The Drive“, ista stvar se dogodila i vlasniku Tesla Modela 3 2020. Automobil je bio star samo mjesec dana, a u tom slučaju uzrok „kvara“ je odsustvo matice.
U svakom slučaju, Prerak je pozvao šlep službu da preveze njegovo vozilo u Teslin servisni centar gdje mu je naplaćeno 103,96 dolara za popravku volana. Nakon što je podnio zahtjev, iznos mu je u potpunosti vraćen.
Prerak je zaključio da je potpuno izgubio povjerenje u Teslu, pa želi da vrati automobil uz refundaciju cijelog uplaćenog iznosa. I evo novog iznenađenja.
@elonmusk @TeslaOwnersWW @BLKMDL3 Family was excited to receive Tesla Y delivery on 1/24/2023. Was driving on highway and all the sudden steering wheel fall off, was lucky enough there was no car behind and I was able to pull on devider #SafetyFirst #Fixit #TeslaModelY #help pic.twitter.com/4UMokFA2cv
— Prerak (@preneh24) January 30, 2023
Naime, 2020. godine proizvođač je tiho otkazao mogućnost 7-dnevnog vraćanja automobila bez penala. Iz servisnog centra su saopštili da ne postoji mogućnost da se vozilo vrati i da se kontaktira prodajna služba radi dogovora.
U svakom slučaju, stiče se utisak da bi Tesla trebalo više raditi na kontroli kvaliteta, zaključuju američki mediji.
BONUS VIDEO: