(FOTO) „TRI SRCA ZA TRI NARODA BIVŠE JUGOSLAVIJE“ Opet svi pričaju o reklami za Radensku iz 1988.

Foto: printscreen
Trenutno se na Instagramu masovno širi reklama za ovu mineralnu vodu iz 1988. godine koja u mnogima budi nostalgiju za nekim minulim vremenima.
“Radenska mineralna voda, prepoznatljiva po simbolu tri crvena srca, ima bogatu tradiciju koja datira još od 1869. godine, kada je doktor vizionar Karl Henn počeo sa punjenjem ove vode u glinene boce. Radenci, malo mjesto u istočnom dijelu Slovenije, poznato je po svojim ljekovitim mineralnim izvorima i banjama”, piše uz reklamu na Instagramu.
‘Službeni dobavljač za Vatikan i bečki dvor’
“Nalazi se u blizini granice s Austrijom, u regiji Prekmurje, i ima dugu tradiciju balneologije i zdravstvenog turizma. Tokom decenija, Radenska je postala sinonim za kvalitetnu mineralnu vodu, ne samo u Sloveniji, već i širom bivše Jugoslavije. Simbol ‘Tri srca’ uveden je 1931. godine, a osmislio ga je ilustrator Milko Bambič. Prema autoru, tri srca simbolizuje su tri naroda tadašnje Kraljevine Jugoslavije: Srbe, Hrvate i Slovence”, nastavlja se priča koju malo tko zna o ovoj mineralnoj vodi.
“Godine 1902, Radenska je postala službeni dobavljač mineralne vode za Vatikan i bečki dvor, što je dodatno učvrstilo njen ugled. Nakon Drugog svjetskog rata, Radenska je nacionalizirana 1945. godine i ubrzo se proširila na tržište cijele Jugoslavije.
Zbog bogatstva mineralnih izvora, Radenci su često bili domaćini sportašima i političkim ličnostima iz cijele bivše Jugoslavije”, navodi se.
‘Tri srca za tri naroda bivše Juge’
“U periodu 1970-ih i 1980-ih godina, Radenska je doživjela svoj vrhunac popularnosti. Godine 1972. zabilježena je rekordna prodaja od 217 milijuna litara mineralne vode, što je svjedočilo o njenoj širokoj prihvaćenosti među potrošačima”, piše na Instagramu.
“Jedan od ključnih elemenata prepoznatljivosti Radenske bila je i kultna reklama iz osamdesetih godina prošlog vijeka, koja je isticala jedinstvo i povezanost naroda bivše Jugoslavije kroz ovu mineralnu vodu. Slogan ‘Krepi, združuje in osvežuje’, (Jača, ujedinjuje i osvježava), bio je prilagođen različitim republikama i pokrajinama, čime je dodatno naglašena njena sveprisutnost.
Ova reklama je ostala zapamćena kao simbol zajedništva i nostalgije za vremenima kada je Radenska bila prisutna na trpezama širom Jugoslavije, povezujući ljude kroz osvježavajući ukus i prepoznatljiv brend. Reklamu za Radensku iz 1988. godine, realizirala je agencija Studio Marketing iz Ljubljane. Redatelj ove zapažene reklame, bio je čuveni Goran Marković”, piše na Instagramu.
Možda vas zanima
vremenska prognoza
Sarajevo

Banja Luka

Mostar

Tuzla

Bihać

Bijeljina

Zenica

Prijedor

Pale
