Analiza je pokazala koliki je broj fiksnih radara u gradovima, dok je uz pomoć aplikacije za radar utvrđeno i koliko se mobilnih radarskih uređaja u prosjeku istovremeno koristi.
Kako bi se omogućilo bolje poređenje, broj radara preračunat je u odnosu na površinu cesta u svakom gradu. Prema rezultatima, Majnc znatno premašuje prosjek gradova, koji iznosi 10 radara na 1000 hektara cesta.
U poređenju s cijelom zemljom, Frajburg ima najviše mobilnih i fiksnih radara na 1000 hektara cesta - čak 36.
Na drugom mjestu je Karlsrue (26 radara), dok treće pripada Štutgartu (22). Visbaden, susjedni grad Majncu, takođe se našao među prvih 10, dok je prosjek od oko 20 radara dovoljan za četvrto mjesto. Najmanje fiksnih i mobilnih radara ima Magdeburg - samo 2 na 1000 hektara cesta.
Kako je sprovedeno istraživanje?
Potrošački portal "Allright" analizirao je u kojim njemačkim gradovima se najčešće sprovode kontrole brzine i prolaska kroz crveno svjetlo. Korištene su dvije metode:
– Upitom u 40 najvećih gradova o broju fiksnih radara– Praćenjem mobilnih mjernih uređaja putem aplikacije za radar od 4. marta do 1. aprila 2025.
Za gradove koji nisu dostavili podatke (Drezden i Majnc), korišteni su podaci iz baze aplikacije.
Što istraživanje nije obuhvatilo?
Nije razmatrano mogu li pojedini radari pratiti više smjerova vožnje zbog nedostatka jedinstvenih podataka. U analizu su uključeni čak i isključeni fiksni radari, jer se mogu brzo ponovo aktivirati.
Ova studija jasno pokazuje da vozači u južnim dijelovima Njemačke moraju biti posebno oprezni, dok u nekim gradovima poput Magdeburga kontrole brzine ipak nisu toliko česte, prenosi "Fenix-Magazin".